АВТОРИЗАЦІЯ

ОСОБИСТІ ДАНІ

КОШИК

ваш кошик порожній :(

Всього
0 грн
Продовжити покупки
Оформити замовлення

Поширені запитання

Товари

Чи можу я замовити товар, якого немає в наявності? 

Якщо бажаного товару немає у наявності, ви можете скористатися опцією «Повідомити про наявність», натиснувши на потрібний для Вас розмір обраного товару. Коли товар з'явиться у продажу, ми повідомимо Вам про це. 

Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині NU OT від цін у фізичних магазинах?

Ні, ціни на сайті та в наших офлайн-магазинах однакові. Винятком можуть бути спеціальні акції для зареєстрованих користувачів сайту. 

Чи можу я повернути товар?

Так, ви можете повернути товар упродовж 14-ти днів з моменту отримання замовлення. 

Доставка та оплата

Які у вас є способи доставки?

Нова Пошта.

Як здійснюється оплата за доставку?

Доставку можна оплатити двома способами: готівкою при отриманні посилки у відділенні/кур'єра пошти або карткою при отриманні у відділенні поштових служб.

Які терміни доставки?

Термін доставки: від 1 до 3  робочих днів.   

За чий рахунок оплачуються послуги доставки та пакування поштовими службами?

Послуги доставки та пакування оплачуються на поштовому відділенні за рахунок клієнта.

Як здійснюється передоплата на сайті онлайн?

Банківською карткою Visa, Mastercard здійснюється безпосередньо на сайті через платіжну систему під час оформлення замовлення в Кошику. 

Як здійснити передоплату, якщо на картці не вистачає коштів для оплати онлайн?

Оберіть спосіб оплати - Оплата в терміналі банку. Наші менеджери відправлять вам реквізити для оплати.  

Як я можу відстежити відправку мого замовлення?

Вам надійде номер накладної через SMS-сповіщення відразу після відправки. Його можна відстежити на сайті компанії-перевізника. Також статус вашого замовлення можна відслідковувати у вашому особистому кабінеті.

Політика повернення

Що робити, якщо товар мені не підійшов?

Ви маєте можливість обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання товару, згідно ЗУ «Про захист прав споживача».

Хто оплачує доставку при поверненні/обміну товару?

Транспортування товару в разі обміну/повернення товару оплачується клієнтом (за винятком товарів з браком або помилки інтернет-магазину). 

Що робити у випадку пошкодження виробу при транспортуванні?

Рекомендується висунути відповідну претензію компанії-перевізнику (яка застрахована на випадок пошкодження багажу, що перевозиться) у пункті прибуття (за можливості до підписання документів про отримання). 

Як зробити повернення чи обмін товару? 

Повернення придбаних в інтернет-магазині NU OT товарів здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України "Про захист прав споживачів". З поверненням замовлень, доставлених по Україні "Новою Поштою" (кур'єром або на склад) можна ознайомитися в картці товару партнера.     

Коли я отримаю назад свої кошти за повернений товар?

Якщо оплата товару здійснювалась платіжною карткою повернення коштів відбувається  протягом наступних 7-ми днів з моменту отримання товару на відділенні пошти.

Не знайшли відповіді на своє запитання?

Напишіть нам на електронну адресу: info@nuot.com.ua або зверніться за номером +38 (067) 610 0 805, ми будемо раді відповісти на ваші запитання.