ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ
Якщо товар Вам не підійшов, Ви маєте можливість отримати або повернути його протягом 14-ти днів з моменту отримання та на виконання замовлення наступних умов і обміну відповідно до ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не був у використанні та збережено його товарний вигляд;
- не відірвані та не пошкоджені ярлики та етикетки;
- наявний документ, який підтверджує здійснення покупки;
- для покупців, які здійснили оплату накладним платежем компаній-перевізників – обов’язково зберігайте чек про оплату (продавець не зможе його відновити і у повному зворотному порядку повернути вам вартість).
Ваші дії при перевірці товару належної якості:
1. Необхідно звернутись за номером телефону продавця, у якому Ви зробите замовлення або зверніться до служби підтримки для отримання відповідних контактів, назвіть номер свого замовлення та причину повернення.
2. Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки та відправити товар на вказану менеджером адресу.
Важливо:
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку/рюкзак або інші вироби, які допускають заломи матеріалів;
- доставка при поверненні продукції здійснюється за рахунок покупця.
3. Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб Ваше відправлення змогли ідентифікувати.
Звертаємо Вашу увагу, що ми перевіряємо повернутий товар на предмет збереження товарного вигляду. Якщо під час огляду товару, який повертається від покупця, будуть виявлені сліди використання, пошкодження, відсутність пломб та ярликів, які унеможливлять перепродаж товару – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки та пошкодження і відправлено разом з товаром назад покупцеві.
4. Очікувати повернення коштів на платіжну картку протягом наступних 7-ми днів з моменту отримання посилки на відділенні пошти.
Важливо:
Для повернення коштів, згідно з вимогами п.7, п.8, розділу 3 «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій» від вас необхідні дані, які посвідчують вашу особу (паспорт - ПІБ, серія, номер та ким виданий) та міжнародний номер банківського рахунку IBAN.
БРЕНД | терміни | тип | ПЛАТНИК | ІНСТРУКЦІЯ |
Не підійшов товар | до 14 днів | Повернення товару належної якості | Покупець | |
Отримав/ла товар з виробничим дефектом. | до 14 днів | Обмін товару неналежної якості (товаром неналежної якості не являється товар, який був пошкоджений перевізником або під час відкриття пакування (порізи виробу канцелярським ножем). | Продавець | |
Отримано не той товар, який було замовлено. | до 14 днів | Обмін помилково доставленого товару належної якості | Продавець | |
Я виявив/ла несправність фурнітури/ У мене розійшовся шов. | до 14 днів | Гарантійний ремонт | Обидва |
Важливо!
1. Деякі категорії товарів, такі як боді, білизна, не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановою КМУ №172 від 19 березня 1994 року, так як цей товар відноситься до категорії «білизна натільна».
2. Гарантійний термін товару становить 14 днів і рахується з дня отримання товару покупцем.
3. Повертаючи чи обмінюючи товар, ви погоджуєтеся з нашими умовами обміну, повернення, гарантійного та негарантійного обслуговування і зобов'язуєтеся їх виконувати. У протилежному випадку ми залишаємо за собою право відмовити вам у поверненні, обміні, гарантійному чи негарантійному обслуговуванні.
4. Обмін/повернення/ремонт здійснюється тільки в місці придбання товару. Якщо ви купили товар в інтернет-магазині - відправка здійснюється через службу доставки. Якщо ви купували у фізичному магазині, відправка здійснюється через фізичний магазин.